Beskjuten med “akustiska kulor” – ett neurologiskt vapen som ingår i non-lethal weapon familjen

 

 

 

 

 

Förra veckan besköts jag med “akustiska energi-kulor”två kvällar i rad i mina öron strax efter att jag lagt mig för att sova. Jag hade redan intagit min numera påtvingade sovställning, vilket innebär att jag täcker mina öron med mina armar, för att utestänga så mycket som möjligt av den sedvanliga nattliga tortyren vilken avfyras med övertrycksvågor, brussignaler och starka värmevågor i öronen. Då höger öra träffades upprepade gånger av de akustiska explosionerna ryckte det till i kroppen.

Blåmärket på bilden ovan, hittade jag på internet – men det är identiskt med det blåmärke jag har på min högra överarm sedan beskjutningen med de akustiska kulorna. – Citat från ett mind control offer på nätet.

******************

Överstelöjtnant Timoty L. Thomas, USA, uttrycker sin oro över neurologiska teknologier i alla dess former. Informationen finns att tillgå i hans artikel “The Mind Has No Firewall, 2″

Neurologiska vapen (ibland kallade Non-Lethal Weapons/Icke Dödliga Vapen, men de kan vara dödliga) fungerar genom att använda elektromagnetiska vågor/frekvenser. Radiovågor och mikrovågor är två exempel på det elektromagnetiska spektrumet.

Akustik används också. Akustiska kulor är skapade av kraftfulla lågfrekventa ljudvågor med syftet att individen som de riktas mot, känner sig hårt träffad där vågorna är riktade.

~ by blombladivinden on June 1, 2012.

2 Responses to “Beskjuten med “akustiska kulor” – ett neurologiskt vapen som ingår i non-lethal weapon familjen”

  1. Jättebra artikel! Den kopierar jag in på min blogg 🙂

  2. Absolut! 🙂 Välkommen att ta del av pågående sofistikerade inrikeskrig!

Leave a Reply

 
