Enjoy life, laugh and love…

~ by blombladivinden on August 11, 2011.

12 Responses to “Enjoy life, laugh and love…”

  1. Mystics Are Saying God Bless America! CIA We Don’t Want to Know

    http://iamnotanonymousihaveaname.blogspot.com/2011/07/texas-tea-party-terrorism-rick-perry.html

  2. Livet i kött är till för att celebrera och skratta åt – är jag rätt säker på. 🙄

  3. …och jag bara älskar att skratta… 🙂 så låt oss skratta tillsammans…

    • Ni Drucken lura en persiska avbrott 14: e århundradet togs, komma ur mitt ansikte varför måste du vänta mig i denna plats de avbrott hålla vill min plånbok din vinpress brännskador mina ögon som ni fallen ut din dikt varför jag hatar eder druckna oförnuftige Ja, vi lördag tillsammans i samma skolan Nej, jag vet Gud har rört er från första början Ingen, inte över att angers mitt hjärta du kan “fånga mig i dag med era ord av wit komma bort ifrån mig, finna en annan plats att sitta Nej, jag vill inte skadar er i kväll min vän frukta för eder, inte ens i slutet mina vänner berättar jag mig bör svart ditt öga Ack nej, jag “har till sjuksköterska er, hus, svin eller ta en gång på dig med min kniv nej, inte i dag, jag kommer inte att ta ditt liv vad ni frågar mig om jag är en man eller en mus nr, togs, det är i går kväll, som jag förbluffad över vår Herres hus gjorde jag sluta med och ge honom vårt riktigt avgifter nr, togs, jag pissed i vår Herres skor ni drucken oförnuftige

      och jag bara älskar att skratta så låt oss skratta talismans http://www.youtube.com/watch?v=HVcUgdMWZ1c

    • Japp… 🙄

  4. Min väg är skrattets, glädjens och kärlekens väg. och jag bara älskar att skratta så låt oss skratta tillsammans. Vänligen ha förlorat historia monkey människor en interna jag upptäckte i Tibet målade på landsflyktiga Dali Lamas sovrum östra muren sommar palace

    http://www.linearism.org/USExpatChinaEssayContest.html

  5. Everything You Wanted To Know From Wikileaks But Had To Pay To Ask

    http://iamnotanonymousihaveaname.blogspot.com/2011/08/everything-you-wanted-to-know-from.html

  6. Oppressive Power Texas State Big Government Rick Perry by law Could Remain Texas Dictator for Life!

    http://iamnotanonymousihaveaname.blogspot.com/2011/08/texans-demand-new-state-constitution.html

  7. Wow, Mr Texas – your Swedish is really good! 🙂

  8. Yes… 🙂 önskar jag hade så söta ikoner som du… 🙂

  9. Samtidigt som de lever i Venedig in Italien, en lördag kväll jag gick in i en lokal bar som bar anbud välkomnade mig i som “Elephante” små bar och en svensk gav mig en dryck, då en annan, då en annan. Han berättade för mig var han en professionell downhill åkare. Han såg fysiskt passar men var en tunn mannen med små övre vapen och frågade mig om jag ville arm kämpar för nästa dricka? Chokladkakan var full av tyskarna och de alla satsa på svenska.Jag ställde två gånger hans höjd och fördubbla sin vikt och där så stor som elephant’s hind kvartal. Jag sade till honom jag inte ville ta sina pengar så lätt och tyskarna fördubblades ned på den svenska? Så, ok men att göra det rätta, bar anbud skulle göra reglerna och vi skulle ha tre försöker innan det satsade runt så att alla känner till reglerna. Jag tänker här är löjligt, jag kommer pin honom i tre sekunder. Som jag sade att han var en idrottslig mannen men tunna, inget kött eller vikt.Söta Jesus, när de bar anbud drabbade tabell hela min arm ansåg det sting av hans ut som var mycket längre än mitt eget och han hade den hävstångseffekt av vikten av en elefant. Min arm skamligt gick ned i tre sekunder och lade fram en förlorare. Inte ett problem tyskarna säger de bar anbudsinfordran för att fylla allas glasögon och hålla dem uppfyllde tills en kamp bröt ut och den italienska polisen bröt upp. De hand cuffed alla tyskarna och tog dem till fängelse i ett patty vagn.Enligt den senaste tyska var tas ur den dörr i handfängsel han vände sig till polisen och sedan på mig och sade “vad honom?” den italienska polisen dvs sina axlar och sade “Vad förväntar ni er att han är en amerikansk.” Jag sade i italienska ack nej, ni ta mig också, men de vägrade. Jag vänder mig att söka efter mina svenska kompis och han hade slutat med vinster, som var ganska hans, han vann rättvist och Square, hade kommit ut bakvägen. Jag frågade bartender för en annan whiskey. Han stängt ned och sade “i kammaren, jag har inte sett mycket roligt och skratt i in i tjugo år.” Den whiskey var över honom men skämt var för mig! Stolt över att vara kött av skratt, Gud välsigne Förenta staterna!

Leave a Reply

 
