Den obegränsade frihet som vissa grupper inom statsmakten besitter, utgör en fara för andra människors hälsa och liv. – Lyssna till Elisabeth som är mamma till Magnus Olsson som är ett av offren för motbjudande elektroniska vapen.

Familjemedlemmar till Mind Control Targeted Individuals (TI) är viktiga vittnen då de känner sina kära från födelsen och kan intyga att de inte hade problem före attacken med elektroniska vapen. De har lättast att förstå att deras anhöriga inte är psykiskt sjuka. Lyssna till Elisabeth som är mamma till Magnus Olsson som tidigare blivit intervjuad på White TV(se videon nedan). Magnus driver kampanjen RECLAIM YOUR BRAIN  för att få slut på den elektroniska förslavningen av människor. Danderyds sjukhus hjälper till att mörklägga Mind Control.

Lyssna också på Magnus berättelse!

~ by blombladivinden on June 20, 2011.

5 Responses to “Den obegränsade frihet som vissa grupper inom statsmakten besitter, utgör en fara för andra människors hälsa och liv. – Lyssna till Elisabeth som är mamma till Magnus Olsson som är ett av offren för motbjudande elektroniska vapen.”

  1. Hej,
    Jag har tyvärr ingen högtalare till min dator men skulle väldigt gärna vilja läsa om vad Magnus blivit utsatt för med hans ord och hans mammas också.
    Törs inte skriva vad jag heter… Har och är utsatt för mikrovågstrakasserier och annat själv…

    • Hej!

      Kanske du kan hitta Magnus story på hans webbsida: http://mindcontrol.se

      • Jag tror inte att jag hittade Magnus muntliga berättelse i text och inte hans mammas Elisabeth heller. Är utsatt för strålningstrakasserier dagligen och får ingen vila ifrån det. Min hjärna och hjärta är inte i bra skick och jag har hittills inte fått mitt huvud undersökt av läkare trots att jag försökt. Jag har läst lite på de olika hemsidorna men inte hittat så mycket om “förövarna” de som utför denna slags hemska fega tortyr. Hur ska man få dem att sluta ? Varför hamnar inte de som andra våldsverkare i fängelse ?

      • Hej,

        Upptäckte också att Magnus historia inte är tillgänglig på den plats den fanns tidigare. Om jag ser den någonstans lägger jag in länken här. Magnus mamma är inte ett offer – hon stödjer Magnus och hjälper aktivt till att belysa problematiken inom området.

        Förövarna … var finns de? Idag genomsyras politikernas samhällsstyrning av teknologier. De teknologiska styrningsrationaliterna existerar på alla nivåer i samhället… och människor är oförmögna att göra något åt trakasserierna, då de officiellt inte existerar.

        På universitet och folkhögskolor utbildas studenter för att invadera våra hem, kroppar och hjärnor. Sök på deras webbsidor efter: Informatik, Människa-Dator-Interaktion (MDI), Data- och Systemvetenskap, Kognition-, neurovetenskap. Andra bra sökord: biopolitik, biomakt, bioetik, FOI, Karolinska Institutet, Vinnova, Revolution in Military Affairs (RMA) militär- och underrättelsetjänser. Språkdräkten de använder är naturligtvis inte den enklaste.

        Det finns ingen hjälp att få mot mot teknologisk tortyr då det officiellt inte existerar, finns ingen lagstiftning.

        Vatten är mitt svar för att få en paus från tortyren – dusch, fotbad, lägg en blöt handduk runt nacken, vattenflaskor runt eller under huvudkudden då du ska sova, täck öronen men vattenflaskor om du attackeras av brus- och värmevågor. Var social – isolera dig inte…

        “De” blir inte lagförda därför det handlar om toppolitiska styrningsrationaliter och teknologier för politisk kontroll.

  2. Här finns Magnus historia: http://nanobrainimplant.wordpress.com/category/magnus-olssons-story/

Leave a Reply

 
