Fresh flowers …

~ by blombladivinden on May 6, 2011.

5 Responses to “Fresh flowers …”

  1. Det är riktigt snyggt med vita blommor i vita vaser! 🙂

    Annars är jag mest van kombinationen rött-svart/vitt eller nåt sånt, inte vitt-vitt 🙂

    Jag tycker det är bra att du lägger in lite sånt här i bloggen också, för då får den mer liv och fler besökare tror jag.

    Att “bara” lägga in det vi slåss emot kan bli för mycket för folk som surfar runt… men det är bara min egen uppfattning och behöver inte vara rätt 😉

  2. Mmmm … jag älskar vita blommor i vita vaser … 🙂

    Det är tämligen svårt att göra ämnet “mekaniska teknologier levande och intressanta”, för en “vanlig människa” – som inte själv är ett statssanktionerat offer… men försöka duger!

    Sköt om dig! 🙂

  3. No access to the old: sharing is caring?
    A, usual suspect is at work?

  4. Correction,
    My mistake,
    Midst focus on shar, I took less caring.
    Caring is Sharing

Leave a Reply

 
