Magnus Olsson i Stockholm, är en av de individer som blivit olaga frihetberövad via svensk sjukvård och avancerade bioteknologier, Magnus fall har också uppmärksammats av Rafael Capurro i The European Group on Ethics in Science and New Technologies (EGE)

 

Stockholm den 7 augusti 2008

Statsminister Fredrik Reinfeldt

Skrivelsen tillställs även justitieminister Beatrice Ask och socialminister Göran Hägglund.

För mig fanns det en dag i livet när allt förändrades. Jag gick från ett liv, som en medborgare i ett demokartiskt land till en värld där våld och tortyr var det normala. Det var inte en resa över kontinenter utan i livsomständigheter. Den innehöll också ett sciencefictiondrama som helt slog sönder mitt liv.

Mitt namn är Magnus Olsson, jag är 38 år, studerade ekonomi på Cesar Ritz i Schweiz, American University of Paris och Harvard, Boston, USA, under åren 1988-1991. 1994 startade jag företaget Jon Blund som blev ett välkänt varumärke i sängbranschen. Jag lyckades med mitt liv och hade också träffat en underbar kvinna som jag fick två barn med. Dom är nu 12 och 15 år gamla. Men all denna harmoni och framgång fick ett plötsligt slut. Det hände för tre och ett halvt år sedan. Därefter har livet handlat om en ständig kamp för att överleva. För att orka med men också för att kunna klara av att berätta vad som hänt mig och komma ut ur mardrömmen.

 Läs mer på Magnus webbsida: Mind Control: Magnus fall har också uppmärksammats av Rafael Capurru i The European Group on Ethics in Science and New Technologies (EGE)

~ by blombladivinden on April 30, 2011.

Leave a Reply

 
