Hur att berövas sin vitalitet och livskvalitet genom akustiska energivapen-program

Tyst Vapen Teknologi

Beskrivning av införandet av tysta vapen:

Allt som förväntas från ett vanlig vapen förväntas av ett tyst vapen av sina upphovsmän, men bara genom sitt eget sätt att fungera.

-Det skjuter situationer, i stället för kulor, som drivs av databehandling, i stället för en kemisk reaktion (explosion), med ursprung från bits av data, i stället för korn av krut, från en dator i stället för en pistol, som drivs av en programmerare, i stället för en skarpskytt, enligt order från en bank magnat, i stället för en allmän militärmyndighet.

-Det skjuter inte med uppenbara explosiva ljud, orsakar inga uppenbara fysiska eller psykiska skador, och stör inte självklart det dagliga sociala livet.

-Men det avger ett otvetydigt “brusljud” som orsakar omisskännlig fysisk och psykisk skada, som otvetydigt stör det dagliga sociala livet, det vill säga att det är entydigt för att en utbildad observatör, en som vet vad att leta efter.

-Allmänheten kan inte förstå detta vapen, och de kan inte tro att de attackeras med ett ljudlöst vapen.

-Allmänheten kan instinktivt känna att något är fel, men på grund av den tekniska karaktären hos de tysta vapen, kan de inte uttrycka sina känslor på ett rationellt sätt, eller hantera problemen med intelligens. De vet inte hur man ropar på hjälp, och vet inte hur man umgås med andra för att försvara sig emot det.

När ett tyst vapen tillämpas gradvis, justerar sig allmänheten / anpassar sig till dess närvaro och lär sig att acceptera dess ingrepp i deras liv tills trycket (psykologiskt via ekonomi) blir för stort och de bryter ihop.

– För allmänheten, är de tysta vapnen en typ av biologisk krigföring. Vapnen angriper vitalitet, alternativ och rörligheten för individerna i ett samhälle genom att veta, förstå, manipulera, och angripa deras källor till fysisk och social energi, och deras fysiska och mentala känslomässigt starka och svaga sidor.

See also: Principa Cybernetics Web: Government – Genetic Information – Noise – Information

~ by blombladivinden on April 16, 2011.

10 Responses to “Hur att berövas sin vitalitet och livskvalitet genom akustiska energivapen-program”

  1. Trots att du skriver om så fruktansvärda och hemska saker så gör du det på en så hög empatisk nivå att jag faktiskt fysiskt känner exakt det du beskriver!

    Så målande och exakt är dina texter! Du överträffar dig själv gång på gång och jag lovar dig att det här inlägget kommer att finnas på mina bloggar i morgon!

    Du är helt enkelt fantastiskt underbar! 🙂

  2. Aaahh…vad rar du är! Vad glad jag blev att av läsa din kommentar! 🙂
    Suger i mig din positiva feedback – det är precis såsom du skriver; frukansvärda och hemska saker – och säkert så för de flesta andra som också läser det…Det är lätt att känna sig omskakad, därför vi lever ju i illusionen “demokratisk rättsstat!”

    By the way du är själv också helt underbar! Take care! 🙂

  3. Tack snälla rara du! 🙂

    Jag önskar dig allt gott och hoppas du får en varm och solig söndag som du kanske åtminstone kan njuta av liiiiite grann… för denna årstid är det vackraste som jag tror naturen kan skänka oss.

    Denna ljuvliga vår, kort men underbar!!!

  4. Det blev en dag vid stranden i en gammal fiskeby. Hittade en bänk i lä, fikade där med en vännina i solskenet, njöt av nyutsprugna gröna knoppar på buskarna, babynässlor, fågelkvitter och mycket mera…

    Sedan blev det färsk jätte-spätta på ett populärt gammalt värdshus i goda vänners sällskap, kaffet intogs utomhus.

    Det blev en underbar vårsöndag! Våren är underbar men kort – det är så sant så!

    Hoppas att du också haft en mysig söndag och njutit! 🙂 🙂

  5. DET låter som en helt underbar dag! Själv hälsade jag på goda vänner som jag inte sett under hela vintern, men igår kunde jag t o m åka kommunalt och sedan köra med min elrullstol till deras hem i city här i Sthlm.

    Det blev ett kärt återseende och solen lyste varmt även över oss 🙂

    Så jag är helnöjd med egentligen hela helgen, för jag har fått massor med sol på min kritvita kropp efter en minst sagt bister och svinkall vinter!

  6. Härligt att solen även lyste över er :-)och att helgen var givande!

    Menar du att du solat hela din kropp, redan?? Eller du kanske hittade en riktigt varm vrå utan vind? Blir avundsjuk, jag älskar att sola och vara brun, och nu är du det redan…njut min vän! 🙂

  7. Näää inte hela kroppen, vi var på allmänna platser 😉

    Jag brukar inte försöka bli brun, men jag har så mycket pigment att jag blir det i alla fall!?!?
    Kan det vara nåt elektriskt eller elektroniskt? 😀

  8. Ja då förstår jag!

    Jag tror förståss att du fått ärva dina pigment 🙂

    Jag tror snarare att det som är elektriskt eller elektroniskt förstör människors hud och pigment, tyvärr.

    Nu ska jag ge mig ut i den ofräscha miljön, vi drunknar i mikrovågor och chemtrails, sällan en hel dag med blå himmel och solsken här, uurk…

    Önskar dig en behaglig dag! 🙂

  9. Detsamma till dig! Hoppas du får njuta riktigt ordentligt och ha det häääärligt! 🙂

  10. Fick några mysiga timmar i strålande solsken, dock kallt i vinden fortfarande. Satt en stund ner i hamnen och läste en bok – samtidigt som jag njöt av att studera båtfolket som börjar komma på plats i sina båtar i vår “söta lilla” hamn. 🙂

Leave a Reply

 
